Pro Tip: Gepersonaliseerde Coupons in Facebook Messenger voor uw bedrijf

Dynamische gepersonaliseerde coupons met Facebook ™ Messenger Kort geleden konden er nog slechts simpele berichten worden weergegeven via Messenger. Met met o.a. gepersonaliseerde coupons is die tijd veranderd. Met de groeiende ontwikkelingen bij onder andere […]

ManyChat Nieuws Update over de GDPR

Zojuist geplaatst op de website van ManyChat [link] GDPR + ManyChat: What You Need to Know GDPR — four letters that we’ve all heard a lot lately! What do they mean? Are you impacted by […]

Gratis ChatFlow template voor fysieke winkels, inclusief Routeplanning

Krijg meer klanten in de winkel zonder ze zelf de weg te wijzen Moeite met klanten die op je Facebook Chat advertentie hebben geklikt naar de winkel te krijgen, omdat je gewoon aan het werk […]

ManyChat opent deuren voor betalen via Messenger

Messenger Payments met ManyChat een feit Hoe werkt het? Het instellen van de mogelijkheid betalingen te ontvangen is écht heel erg simpel. Hier volgt een aantal stappen en de klus is klaar: Eerst log je […]

Facebook™ pauzeert chatbots voor nieuwe accounts

Facebook™ pauzeert chatbots voor nieuwe accounts Iedereen die werkt met chatbots voor hun klanten, krijgt te maken met de nieuwe policy van Facebook. De laatste ontwikkelingen in het nieuws over de privacy van de gebruikers, […]

Lokale bedrijven en perfecte Facebook advertenties

Lokale bedrijven en chat advertenties Je kent dat wel: je loopt te winkelen in de stad, gaat even ergens lekker zitten voor een broodje en een kopje koffie. Je pakt je telefoon erbij en leest […]

Case Study: Makkelijk reserveren voor restaurantgasten

Case Study: Makkelijk reserveren voor restaurantgasten Afhankelijk van welk soort restaurant u heeft, kan het bijzonder handig zijn om messenger chat automation in te zetten en veel tijd te besparen en tegelijkertijd meer mensen naar […]

Hoe voorkom je met een chatbot dat een klant naar de concurrent gaat?

Hoe voorkom je met een chatbot dat een klant naar de concurrent gaat? Vraag uzelf af: is onze webcare snel genoeg, of belangrijker, sneller dan de volgende klik naar de concurrentie? Met de geautomatiseerde chat […]

Nieuwsgierig hoe zo’n chatbot werkt?

Nieuwsgierig hoe zo’n chatbot werkt? Nieuwsgierig hoe zo’n chat automation nu eigenlijk werkt? Stel, U hebt een advocaten kantoor en er komen veel vragen bij de receptionist(e) binnen. Zou U willen dat hij/zij uren per […]

Alle helpdesk medewerkers de deur uit door Zapier?

support medewerker

Alle 1e-lijns helpdesk medewerkers de deur uit? Dát klinkt wellicht enigszins overdreven en kort door de bocht, maar tóch zou het zomaar kunnen. Zapier helpt een handje. In 2018 verwachten wij een enorme opkomst van […]

Vraag Hier een Gratis Consult aan