Case Study: Makkelijk reserveren voor restaurantgasten

Case Study: Makkelijk reserveren voor restaurantgasten

Afhankelijk van welk soort restaurant u heeft, kan het bijzonder handig zijn om messenger chat automation in te zetten en veel tijd te besparen en tegelijkertijd meer mensen naar uw restaurant te trekken. Mensen die met uw chat hebben gecommuniceerd, zitten immers in uw chatbestand en kunt u te allen tijde weer betrekken bij uw marketing doelen.

Hoe krijg ik dan extra reserveringen?

U kunt hen gedurende het proces vragen wat zij lekker vinden (welke drankjes en/of welke gerechten) en hen iets in die categorie aanbieden wanneer u extra reserveringen kunt gebruiken. Bijvoorbeeld een berichtje als: “Hi Gast, wij weten dat je zo van Limoncello houdt, wil je weten welke nieuwe wij hebben?”. Als uw gast dan een reactie geeft, mag u weer een commerciële aanbieding doen. Bijvoorbeeld: “Vandaag hebben wij heerlijke Villa Massa bij het nagerecht. Wilt u nu een reservering maken? U krijgt dit heerlijke drankje bij de koffie van het huis ;-)”.

Dat vraagt om volle tafels gedurende de hele avond!

Welke rol speelt Facebook (TM) messenger

Door het plaatsen van de Facebook (TM) messenger code op uw website (of drukwerk) kan elke klant die contact opneemt direct wat vragen beantwoord krijgen. Bijvoorbeeld hoe laat u open bent. Wat het dagmenu is. Of zij even kunnen reserveren. Alle vragen waar u eigenlijk zelf helemaal geen antwoord op hoeft te geven: het zijn standaard vragen die de meeste mensen die bellen met elkaar gemeen hebben.

Hoe werkt het dan precies, is er een voorbeeld?

Hieronder een demo van een restaurant messenger conversatie, u kunt deze zelf ook uitvoeren door op deze link te klikken. Super-handig (en leuk om te doen)!

Hoe kom ik aan zoiets cools?

Dát is het makkelijke: bij ons!

Wij maken de beste chat automation voor uw zaak en integreren die voor u op elke positie. We maken een telefonische afspraak waarbij wij met u de vragen en mogelijkheden doornemen om uw gasten z.s.m. te bedienen. U hoeft nooit meer te balen van een gemiste live chat oproep of reservering die had ‘kunnen’ zijn. En in rustige periodes, doen we met u een ‘broadcast’ voor abonnee’s van de chat (iedereen die ooit interactie heeft gehad) en binnen een mum van tijd zit de zaak weer vol.

Interesse? Bel  070 4494738

 

 

 

Leuk artikel? Deel het met anderen!

Reacties zijn gesloten.

Vraag Hier een Gratis Consult aan