Nieuwsgierig hoe zo’n chatbot werkt?

Nieuwsgierig hoe zo’n chatbot werkt?

Nieuwsgierig hoe zo’n chat automation nu eigenlijk werkt?

Stel, U hebt een advocaten kantoor en er komen veel vragen bij de receptionist(e) binnen.
Zou U willen dat hij/zij uren per dag standaard informatie aan het doorgeven is? Of investeert U liever in een goede “chatflow” die 80% van de vragen beantwoordt, zodat de receptionist(e) belangrijkere zaken kan behandelen?

In de video de front-end conversatie van een automatische chat, die in de back-end een grote structuur kent. Eenmaal opgezet, neemt deze veel taken over, zoals:

✔️ Het DIRECT verwelkomen van de bezoeker/toekomstige cliënt, zodat deze binnen 1 seconde wordt geholpen met de zaak;
✔️ Het lokaliseren van het probleem;
✔️ Het verzenden van de juiste informatie;
✔️ Het automatisch opslaan van de (email) gegevens van de toekomstige cliënt. Eenmaal in het systeem, is er sprake van een zeer geïnteresseerde potentiële cliënt.

 

Bovenstaand ZONDER ook maar één keer live met iemand gesproken te hebben.

Geïnteresseerd hoe wij dit voor úw bedrijf/kantoor kunnen realiseren? Laat hier bericht achter en wij nemen contact op om ZONDER KOSTEN de mogelijkheden door te nemen.

Leuk artikel? Deel het met anderen!

Reacties zijn gesloten.

Vraag Hier een Gratis Consult aan